Duizend en één kansen op een nieuwe markt

Marketing, allochtone vrouwen en vrijwillige inzet

auteur(s):
Organisatie/instelling:
Uitgeverij:
Uitgavejaar: 2009
Type:
Aantal pagina's: 52
Rubriek(en):
Trefwoord(en): -

Documentcode: ALL 0024

‘Duizend en één Kracht’ was een programma van de Nederlandse overheid om allochtone vrouwen te laten participeren in de Nederlandse samenleving. Dit boek was voor dit programma een bron van inspiratie en een leidraad. Het geeft een antwoord op vragen als: wie zijn de allochtone vrouwen? Waar zijn ze? Hoe zij ze te bereiken? Wat vertellen we hen? Wat hebben we te bieden? Het is een marketingboek voor organisaties die zich willen voorbereiden op de komst van allochtone vrouwen. Het zet de basisbegrippen van marketing op een rijtje, besteedt aandacht aan communicatie met allochtone vrouwen, vertelt hoe je een marketingplan schrijft en schenkt aandacht aan communicatie op maat.

© Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk vzw - Disclaimer - Privacyverklaring & Cookie-policy - Contact