Tool om je vrijwilligers te beheren

Organisaties en lokale besturen zijn op zoek naar een handige manier om hun vrijwilligersgegevens te managen en te monitoren. Ben je het beu om met die onoverzichtelijke Excel-bestanden te werken? Geen paniek, Assist en Het Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk to the rescue… We bieden een handige crm-tool aan die je kan helpen om de gegevens van je vrijwilligers te beheren. Alweer een stap dichter bij een gecoördineerd vrijwilligersbeleid!

Benieuwd naar hoe het werkt en wat je er allemaal mee kan doen? Hier lees je alle informatie en een overzicht van de mogelijkheden van deze CRM-tool voor organisaties. Ontdek deze tool op assistonline.eu.

Ben je een lokaal bestuur? Assist biedt vanaf januari 2021 ook een CRM-platform op maat van lokale besturen. Ontdek hier alle info voor lokale besturen (incl. schermen, features, instructievideo).

Wat is Assist? Assist is een online CRM-platform voor lokale besturen, koepelverenigingen, federaties en lokale verenigingen, waarmee de gebruiker de volledige werking van haar/zijn organisatie of vereniging online kan beheren. Een eerste versie van Assist werd reeds in 1996 ontwikkeld vanuit het verenigingsleven. Doorheen de jaren is Assist uitgegroeid tot een ‘in-the-cloud’ CRM-totaaloplossing waarbij gebruiksvriendelijkheid en eenvoud centraal staan. Bij de verdere ontwikkeling van het platform wordt steeds vertrokken vanuit de specifieke noden die elke organisatie of vereniging heeft wat betreft CRM, administratie en boekhouding, en dit in nauw overleg met de eindgebruiker die Assist ook effectief dagelijks gebruikt.

© Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk vzw - Disclaimer - Privacyverklaring & Cookie-policy - Contact