Beheer je vrijwilligersgegevens

Wil je je vrijwilligersgegevens eenvoudig online beheren? Dan hebben we goed nieuws voor jou. Assist ontwikkelde in samenwerking met Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk een CRM-platform voor organisaties en lokale verenigingen om hun vrijwilligers te beheren. En sinds januari 2021 kan je als lokaal bestuur ook gebruikmaken van een platform op maat. Zo verlies je geen tijd aan paperassen en ben je zeker van een innovatieve vrijwilligerswerking.

Alle vrijwilligersgegevens en -documenten op 1 plek

Vrijwilligerswerk is prachtig maar er komt wel wat administratie bij kijken. Met Assist beheer je al het ‘papierwerk’ eenvoudig online:

  • contactgegevens van kandidaat-vrijwilligers
  • online inschrijvingsformulieren voor kandidaten
  • administratie zoals onkostennota’s, verzekeringen en afsprakennota’s
  • andere toepassingen: ledengedeelte, GDPR, boekhouding, ….

Prijs voor organisaties en lokale besturen

De prijs bedraagt € 199 per jaar voor organisaties.  Je kan het abonnement jaarlijks opzeggen.

De prijs voor het platform voor lokale besturen bedraagt:

  • € 1.000 per jaar voor lokale besturen met < 25.000 inwoners
  •  € 1.500 per jaar voor lokale besturen met 25.001 >< 49.999 inwoners
  • € 2.000 per jaar voor lokale besturen met > 50.000 inwoners

Leer meer over Assist

Nieuwsgierig? Ontdek wat je er precies allemaal mee kan doen op assistonline.eu.

Vincent van Assist doet in deze opgenomen webinars uit de doeken hoe het platform werkt. 

Instructievideo: Vrijwilligersbeheer voor Lokale Besturen

Instructievideo: Vrijwilligersbeheer voor Organisaties

Interesse?

Ben je een organisatie? Vul dit formulier in en proef meteen een maand gratis van Assist. 

Ben je een gemeente of OCMW? Stuur dan een mail naar vincent@assistonline.eu. Vincent stelt op maat van je lokaal bestuur je abonnement klaar waarna je gratis en vrijblijvend een maand Assist kan uittesten.

Schrijf u in voor onze gratis nieuwsbrief