Beheer je vrijwilligersgegevens

Wil je je vrijwilligersgegevens eenvoudig online beheren? Dan hebben we goed nieuws voor jou. Het Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk ontwikkelde samen met Assist een CRM-platform voor organisaties en lokale verenigingen om hun vrijwilligers te beheren. Zo verlies je geen tijd aan paperassen en ben je zeker van een innovatieve vrijwilligerswerking.

Alle vrijwilligersgegevens en -documenten op 1 plek

Vrijwilligerswerk is prachtig maar er komt wel wat administratie bij kijken. Met een CRM beheer je al het ‘papierwerk’ eenvoudig online:

  • contactgegevens van kandidaat-vrijwilligers
  • online inschrijvingsformulieren voor kandidaten
  • administratie zoals onkostennota’s, verzekeringen en afsprakennota’s
  • andere toepassingen: ledengedeelte, GDPR, boekhouding, ….

Leer meer over dit instrument

Nieuwsgierig? Ontdek wat je er precies allemaal mee kan doen op assistonline.eu of kijk hier naar de instructievideo’s

1.  Vrijwilligersbeheer voor Lokale Besturen

2.  Vrijwilligersbeheer voor Organisaties

Vragen?

Je kan zeker ook de markt verkennen en andere aanbieders ontdekken.

Heb je vragen, contacteer ons gerust: jan@vsvw.be

Print Friendly, PDF & Email

Schrijf u in voor onze gratis nieuwsbrief